ناو هواپیمابر

منبعی در نیروی دریایی آمریکا از ابتلای ۱۰۰ نظامی دیگر حاضر در ناوهواپیمابر روزولت خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» آمریکا به نقل از منبعی در نیروی دریایی این کشور از ابتلای ده‌ها خدمه ناوهواپیمابر «تئودور روزولت» خبر داد.

منبع مذکور شنبه‌شب به این شبکه گفت که ۱۰۰ تن دیگر از نظامیان آمریکایی حاضر در این ناو به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ابتلای نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین‌الاسد» به کرونا

۴۴۷ نفر از پرسنل ناو روزولت به کرونا مبتلا شده‌اند

پیش از این نیز ۱۵۵ نفر از نظامیان حاضر در ناور تئودور روزولت به کرونا مبتلا شده بودند و مقامات نیروی دریایی آمریکا «برت کروزیر»، فرمانده این ناوهواپیمابر را به دلیل افشای این خبر برکنار کردند.

کرونا علاوه بر این ناوهواپیمابر آمریکایی، ناوهواپیمابر «شارل دوگل» را بعد از مثبت شدن تست ده‌ها نفر از خدمه آن زمین‌گیر و مجبور کرد به مأموریت خود در اقیانوس اطلس پایان دهد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    عجیب است مگر ناوها هواپیماهای رادار گریز و پیشرفته ندارند پس چرا عکس العمل ندارند ناوها که سیستمهای سری و پیچیده که هر هدفی را از چند هزار کیلومتری با کروز می زنند داشتند چرا مثل سیب کرم خورده شدند جلال و شوکت ناوهای غول پیکر که با ورودشان به یک منطقه حکومتها کپ می کردند کجا رفت آهای غرب پرستان بزدل خر کدخدایتان با یک موجود میکروسکو پی در گل گیر کرده است تسلیت برای آینده او و سرنوشت شما چون حالا اولش است هر چند در این مشکل ما هم آسیب می بینیم اما طبق وعده قرآن دشمنان ما چند برابر ضربه می خورند
  • DE ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    ابتلای ۱۰۰ نظامی دیگر از خدمه ناو «روزولت» آمریکا به کرونا// ناو هواپیمابرتونُ بدهید به آهن قراضه حلوا بگیرید و آدامس خروس نشان. آخه دوره ناو هواپیمابر نیم قرن پیش تموم شد. با پهباد و موشک کل نقاط دنیا را میشود زد سربازهاتون هم که جرات ندارند جایی آفتابی بشن.فقط میمونه یه ویراژ الکی بدهید و صورتحساب اون رو برای گاوهای شیرده طویله دربار سعودی بفرستید. جمش کنید اسکول ها هنوز مانند گاوچرانهای 3 قرن پیش فکر میکنند.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    بدرک اسفل السافلین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس